Somliga tar för sig, jag dänger till

Sieg halt och vräk in trumpeten i vrångstocken! Här är man tillbaka OCH TANDKÖTTET BLÖDER så vitt jag vet. Dagens vetenskap: korvstoppning med ölmage och kiselsoppa. Det som började som en vanlig dagslända for ut genom fönstret och TRO DU INTE ATT DET GICK FORT JO?! Av sekrettesskäl måste jag meddela allt som är hemligt i hela världen typ (ja bortsett universum då). Så. Färdig.

Ovanstående liksom gårdagens filmtrailer håller inte riktigt måttet vad gäller vetenskaplig objektivitet (läs: hobbyskräp som bara fan. Vänta förresten läs inte alls så, det blir ju inte ens grammatiskt korrekt…). Polisen har tagit tag i spörsmålet men det kommer att dröja till och med igår. HÖR VAD JAG SÄGER!

 

 Dagens monark: Fjällfil på spritt språngande bar naken! FY!

Lakanet är alltså knottrigt med små dammtussar, från tåpp till to (ja, det stavas SÅ!). Med många olika bestyr har jag företagit mig uppdraget att släta ut det och utplåna de små liven. Dock har detta försvårats av följande dagstidningsrubriker från ingen mindre än Aftonbladet och Kalle Knall på Spången med mera:

1. Höjda lärarlöner orsakar kaos i trafiken

2. Vinn dig smal! Så gör du och inte gör du

3. Ignorera alla tidigare rubriker! Den här rubriken är fett grym ja jävlar du!

4. Barnen blir blöta! Sävle förskola tävlar i vattenkrig mitt i vintern!

5. EXTRA EXTRA kärnvapenattack riktad rakt mot mig!

För att avsluta dagens filbunkelugna inlägg vill jag anföra ett känt tvärkulturellt ordspråk:

Du talar som en gris och fyller som en lunga. Seså varsågod, ta en kaka till men ta inte för dig din jävla gris.

Over and ouch

/ 40 Brale


Kommentarer
Postat av: Daniel Bergqvist

"Av sekrettesskäl måste jag meddela allt som är hemligt i hela världen typ (ja bortsett universum då). Så. Färdig." - Så jävla vacker mening! :'()

2013-10-19 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0