Om kungen skiter borde det också gälla mig

Där går han. Rak i ryggen och krummare än någonsin. Sveriges ståthållare och eremitkräfta, redo med bössan och spjutet, bangar inte för något, hänger på strippklubb och grejer. Ni vet vem jag menar. Jag menar nämligen konungen; Donkey-Kong själv OOWPS! Jag har en del otalt med denna man, det ska ni ha glasklart för er (se: Porslin med mera i långfilmen om Långben oh the irony… 2005 för ytterligare diskussion av ämnet ”Beduinhålor och gourmetsniglar och så vidare invandrarslang yo yo yo”). Allt började egentligen med ett besök på det hovliga lavatoriet (det vill säga SKITHUSET) för några sekunder sedan. Kungen hade precis dragit ner byxorna och börjat uträtta sitt alldeles säregna behov, då jag tände till uta helvete: han gör det här helt mot min vilja! Har jag kanske sagt att jag behöver avlasta mig? Är jag nödig på något sätt överhuvudtaget? Behöver jag kanske uträtta något stordåd på stolen? NEJ, MEN DET VERKAR JU INTE KUNGEN FATTA!!! Den mannen är socialt inkontinent OCH DÅ MENAR JAG DET JAG SKRIVER BOKSTAVLIGEN! Inte nog med att han tar initiativ över min kropp, utan han njuter dessutom av det. För så här har det varit i många många år, trots mina upprepade klagobrev till både kungen och samtliga pingviner på Arktis eller om det var Antarktis. ”Det där är inte så noga” #besserwisser #smart #ass #egentligenfårmanvälinteanvändadessanymodigheterkalladehashtagsiflytandetextmennublevdetså

Dagens dikt kommer med spannmål och grejer. Check it OUT!

 

Yr i bollen

Smal på orren

Inte har jag beställt hem TV-shopkatalogen

Men kungen

Likväl

Likvid

Och ja det har med peningan att göra

För att använda ett språkbruk

Som ofta återfinns

I Pistvakt säsong 2

Och Boog & Elliot 3

Spring Spring

Jävla konung

Hoppas gorillajägarna

Jagar sönder dig

Så det skriker om det

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!

 

Swag yolo etc. har tagit över; hatten av!

 

Nu efter denna i synnerhet bittra inledning, vill jag vända glasmasken mot en betydligt sorgligare/asgladare sida av livet. Tack till hemglassbilen för alla dessa år! You rock! Yours Sincerely, The King of Swe...NÄMEN NU TOG HAN SIG FRIHET ÖVER MIG IGEN! Ni ser, man blir ju galen ja sa owwfff!!! Inte kan man ens skriva ifred utan att han ska lägga sig i där på slottet. Ja nu är jag bara helt uppgiven så KABLAM det gamla härliga serietidningsprogrammet. Mm menar ju det.

 

Dagens ekivoka verbaltrapets (a.k.-47 ordspråk):

Jag har uppfattningen att ett anus har två ändar, men det är FEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0