Vad ni än gör så PLATTAN I MATTAN

Knuten är slagen och han är överallt! När jag kikar in i vedboben, där står han på glänt och spikar upp mig; när jag försöker fräsa av vattnet i turbinen då klämmer han på mig genom blomman; när jag står raklång i badhuset och bara GAPSKRIKER inuti kaklet, ja VAD TROR NI?! Jo, DÄR STÅR HAN MED TREUDDEN OCH BARA RÄKMACKA!!! Allt detta och mycket, ja mycket MYCKET mera på en och jävla samma dag HUVA...
 
Jag vet att fler också är drabbade, och därför sänder jag ut denna kombinerade nödsignal och varningsmedelande: SLÄPP INTE IN HONOM. Ni vet ju vem det är också, låt er inte luras. Jag menar, vem annars kunde det vara/osthyvel när det bankar på dörren och den brakar in? Nu kommer det här som en chock för många, men jag har nämligen hittat ett sorts antibiotika att stävja den besten med. Receptet lyder som följande OM NI TÖRS: 
 
1. Lås alla dörrar UTOM ytterdörren och låt den vara öppen till midnatt. Det är då han kommer fram och gissa om han blir överrumplad!
 
2. Ta spjärn mot ett absurdt stort messmörsshjul och trä på dig overallen ey oh let's go.
 
3. När du gjort ovanstående punkter: SPRING
 
4. Om du mot förmodan inte gör punkt 3 utan hoppar över till denna punkt: ta hjälp av tolvstegsprogrammet. Det kan inte hjälpa dig.
 
5. När du har gjort alla punkter framtills denna, se då till att fylla din julstrumpa med FETT MYCKET DEG IF YOU KNOW WHAT I MEAN. Detta kommer få den girigbuken att anfalla strumpan istället för dig.
 
6. Har du lyckats med konststycket att lura det monster som vi alla vid det här laget måste veta vem det är tal om, så se då till att klä dig själv med ett par rediga stora renhorn och stånga tillbaka! Om han är dåligt förberedd (vilket aldrig någonsin har inträffat) kan du ha en chans. Annars: Shanghai - NÄSTA!
 
7. Väl i Burma eller Egypten, se till att berätta om din hiskeliga upplevelse så lokalinvånarna bara DUNDRAR IVÄG!
 
8. Nu är han tillbaka, rödare än någonsin och med svansen i svängning. Har du slut på idéer se då till att fixa några omedelbums så som någon gammal gaggig kärring i ett radhus skulle uttryckt sig när hon väl fått in löständerna nä fy...
  
ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH DIKT:
 
PROGNOS FÖR SVERIGE

En mild och blåsig jul
Det blir en mycket mild, grågrön och blöt jul i så gott som hela landet. I stora delar av Norrland finns visserligen ett visst snötäcke  inte alltid som den svenska julen är så snöfylld som på ett klass

bara kall och bjuda på gott om snö. I norra Sverige hör det till vanligheterna. I landets södra delar däremot kan den riktiga vintern vissa ÖL

 Inte direkt den fasansfulle best jag hade i åtanke men för all del. Ditt liv: mina val. Amen to that.
 

Nu har smöret rött påslag och ingen går säkerhetslina över trapetsen som den fulle cirkusdirektören spolade ner i avloppet som kallades din mun! Han står utanför huset nu i den bylsiga särken och snarkar med sina horn mot fönstret. Om du tror att jag är rädd: tro - DET GÖR MAN I KYRKAN! Polisen kommer ju inte komma, de väntar ju bara förgäves på sina glansiga jävla missfoster som detta vidunder har lurat i dem. Att stävja den här snubben är inte att leka med säger jag, det krävs mer än ett skägg och en halmkropp för att fatta det. Utanför Kilimanjaros bergstrakter suktade Mojito efter nikotin och fick det nerstucket ur en liten ask med Gin och Tonic som också de är människor. MASK I UGN.
 
Innan jag lägger på luren vill jag underrätta er om följande:
 
Du säger att jag blandar ihop getabocken med den röde djävulen och jag säger du är SJUKi huvudet!
 

/ Prusiluskan 2
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0