Var får man luft ifrån när alla andra slukar den?

Nu har jag två alternativ. Antingen får jag panik, eller så får jag en sådan panik som du inte ens i dina vildaste drömmar kan förnimma med någon som helst korrekthet. VILKET TROR NI JAG VÄLJER? EXAKT!
 
Den rårivna kokta fläsksvålen var sedan länge stekt och friterad i vansinniga mängder olja på berg av glasstårtor utan halsar eller kragar, men läget har förvärrats och det med RÅGBRÖD! Mina ekande bröl av rädsla förmår knappt förmedla det hot vi står inför och ändå ska jag för er jävla skull försöka att på något sätt redogöra för situationen. Vi sitter på pottan i det nerskitna blåa skåpet. Vad gör vi där uppe? Jo, vi vill vara först! Först med att sippa i oss den lilla luften som Gud trots sin snålhet skänkte oss, sist med att gå under. Vad mig anbelangar, vägrar jag låta detta ske! En enkel anledning till det är att havtornsbär behöver mest luft av alla människor, ALLA KATEGORIER. Nu är det god tid att du tar tandställning i akt och väljer; vilka tänker du prioritera? MIG ELLER DEM? Och jag hoppas att du tänker efter FANS noga... Antingen ger du upp och överlåter luften till mig, eller så är det kört för varenda en av oss. Är det värt det? Jag spottar på frågan och lägger undan min röst, slänger mig istället raklång på golvet och börjar GAPA EFTER LUFTEN!
 
Tommy "Hands-on" Körberg har även han ett och annat att stå till svars för i denna luftiga fråga... GLAPPKÄFT! http://www.youtube.com/watch?v=R7QJe1oxpps
 
Allvaret bryts nu av för en stund med ren och rosa underhållning - poesi om exakt samma betungande ämne:
rinner av ramlar upp
krattar lök mimar runda saxar
smörkniven på svaj i hårets trygga famn
där syret slangas fram genom kloakerna i din själs fingervantar
ovanpå tusentals elvispar byggda av samma gröt
som de äter i Pistvakt - Filmen det vill säga!
 
örn!
du ser mig burn!
maskrosor flämtar i sig det lilla sista
och jag hugger huvudet av varenda en
med machete iförd vinterkläder och kolijox
andnöd
ändtarm
andnåjd
andfall
and
elementärt min käre Napoleon
I don't know what the fuck you are dilling about herrn ursäkta får jag komma förbi nu?
NEJ!
 
 
"Fjälla inga fler tårar nu, mitt vackra bakverk." som Prussiluskan konsekvent hävdar i Men In Black - filmen som tog södra USA med storm! Eller det kanske var en orkan, men vem bryr sig? Ny epok, nytt tema, damor och herrar, låt mig presentera: DJURBOMBER! (snap)
 

Från en helikopter i alla möjliga vinklar sedd, har det nu rapporterats i ett evigt tjatande och gnatande om att vissa skiljetecken i svenska språket helt har slutat användas i talspråk. Det största och mest radikala förfallet ser vi på tecken såsom "Pettson och fikus", som vanligtvis betecknar radbyte, och "jiiiiiiihaaaaaaaaad" som ibland, men bara ibland, ger en vink om att det är dags att hälsa hem.
 
Allt från mi...mi... GAAAAHHHHHH LUFTEN TAR SLUT!
Marmor föddes i samband med att magdansen längs baksidan av dina tänder dog ut.
 

/ Hans "Cheese" Jonsäll
 
OCH TRO INTE ATT DET ÄR NÅGON ANNAN SOM HAR KNÅPAT IHOP (BRÖLLOP OCH) JÄKELSKAPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0