Skillnaden mellan hatten går inte av för hackor jag säger ju det

Från det ena till det andra, tredje: SÅLD! Tre huvuden kom på besök idag med några vanliga brev. Att jag inte avfärdade hela helvetet och bad dem slicka gruset, som man säger eller åtminstone KANSKE kan säga, var ren och skär tur. Denna tur hade i sin tur inte mycket gas på pedalen från gårdagen, det kunde man konstatera på momangen - INTA STRIDSPOSITION! 
 
Brödplast har nog aldrig varit lika omtvistat som idag. Ska man tro på konceptet eller i all hast starta processioner på en mäktig skara av män och laglösa hundar, med syfte att tillintetgöra denna självutnämnda smörja? Ni skulle bara våga gissa VILKEN SIDA JAG STÅR PÅ! PASSA PÅ! Det av uppenbara skäl största problemet med brödplast uppkommer då man som användare och avsmak tar dess händer i klämm och bara pressar och trycker och manglar substansen till en oigenkännlig kriminalroman på barhjärna, det är inte vackert vill jag lova! Och om ni någonsin försöker hitta positiva effekter av detta glädjedråp till illdåd så tänker jag vända på klacken och sluta bry mig för alltid! Det är bövelens gåva till det blå skåpet, AMEN!
 
Som ni kanske förstår av rubriken/avslappnad dans så finns en överhängande risk att något av dessa stycken tar upp den nämnda skillnaden mellan hatten. Därför ska jag göra det i detta stycke. (Mmmm kul det).
 
Av allt att döma så är det mest skräckinjagande och förtroendeingivande med den här uppsättning fjädrar
att de alla har ett mynt gemensamt. "Fy fan alle man har däckat!" för att citera den fiktiva figuren Båtsman Harding
 

Jag vaknade också ett mynt idag. Har dragit på det flera gånger längs busskortet och bara hängt på. Ska väl inte låtsas som att det funkar heller, för det är väl en truism att det såklart inte gör det. Det dryga faktumet att skiten faktiskt har funkat sen gammelfarmors inte-födelse ska väl bara göra detta ännu tydligare. Inbillningar är dyra eftersom ta ett par kallingar svinga runt dem i gommen; roffa åt er av bankautomaten som rasat ut över dig och du ska belönas med gallimatias och tillhörande bananer. FAWTANG (strängen går av, navel navel på bängen där, säg vilken vräkigaste nageln är!)
 
Tänkte väl inte sluta precis där, så här kommer tack och lov ett innovativt ordspråk (även kallat "makaron" i vissa kulturer nära dig!):
En hand i stickan, är detsamma som två i fickan. Två händer i stickan, är även de, detsamma som två, i fickan. Två i fickan är förresten helt absurt.
 
/Hans "Cheese" Jonsäll
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0