Och det där i glassen som bara sticks och har sig

Nu. Är jag arg! Jädrar i minns and! Plast och brinner sate rackafarka mattata hakuna Timon och spökplumpen med pungen blint svingades from side to side fromma jävla inavelslampa! LAS KETCHUP åh magma miá! Meniskprototyper jag bara drömmer in i skiten! WALLAH!
 
Efter dagens överklagan ovan skulle JAG vilja komma till tals för en gångs skull. Att det här "samhället" är på väg neråt, det tror jag de flesta är fullt medvetna om, och om inte: LÄS BLOGGEN! I anslutning till denna oändliga klagosång, vill jag bara tillägga en snabb redogörelse för det senaste problemet i raden av många; glasstickor. Vad som i begynnelsen måhända sågs på med blida ögon och som man applåderade över flertalet gånger precis efter dess skapelse, har totalt tappat sin funktion och är på god väg att spåra ur VÄRRE ÄN NÅGONSIN. Se upp, men se hellre ner! Nästa gång ni greppar efter glassburken kan det hända att det är DEN som penetrerar dig, och inte tvärtom. Ja jag säger då det...
 
För att avreagera mig, krävs en dikt:
 
du är fläkt
du är handfat
du är kotte i igeln
du är allt den dag ohms lag
du är pippi när hon figurerar i På Spåret
du är jakt
du är ut
du är pappersflygplan på ett plan
du är du är
du är inte du
när du duar duet i durmattan
Äh se på fan vad jag hittat under undret
 
är det inte What Do You Want From Me som är på besök?
 
En ny Dhammapadda i stan, riktigt härligt/vidrigt att se! Fjädrarna har han dock glömt hemma... GLÖM INTE: Asfalten är på sätt och vis det enda hem du någonsin har. Oj snor.
 

Bulletin från EU: priset på konceptet "Upp up ner down" kan vara det mest kontroversiella vi har sett på eoner och TV, beroende på var man kollar och hur långa njurhalvor som skyler det intenämnda. Harvard påpekar att det är skandalöst samtidigt som man gör tummen upp för sitt eget raseri. Rasförväxlingar kan uppstå tillägger man med tummen i arslet. Way to go girl, som polisen skulle ha sagt (det finns alltså sagor om diverse poliser men TRO INTE ATT DE KOMMER ATT NÄMNAS HÄR GOSSE). En polissaga som jag hörde när jag var så gott som 9 embryoår, var "Sagan om polisen och ringen", baserad på samtliga Harry Potter böcker i en glättig glasskål - jag fick psykos.
 
Tack och hej, båtring:
 
Maskerad har man på tapeten - inte i framtiden
 
/Hans "Cheese" Jonsäll
 
PS: det var inget
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0