Det lilla farenheit jag har inbäddat i koppen

Finns ingen svalka tar klimakteriet över gräver. Så sant som det är sagt/skrivet/hen/whatever/en mosbricka på det/nerklottrat längs den tunna kanten på ett pappersark, vildmarken har varit lång men nu är vägen över. Happy hour när den är som bäst - i badrummet! Jag vill utrycka proppen på makrillmörkret så att vi kan försäkra oss om att vi talar om samma sak åtminstone (ate my stone direktöversatt från Kalle Ankas modersmål - muffins).
 
Blev ni inte klokare på föregående stycke/tågvagn så håller jag bara med er. Medlidande är ju en sak, medan kanonklister är något ganska så annat. Det många människor dock inte vet, är att de båda termerna i begynnelsen bland maskeradblommorna var ett och samma ord, realiserat som två helt olika former och betydelser. Ursprunget till distinktionen kommer från Erik den Rödes fruktfärliga bestialiska minimalistiska invasionståg till indianstammen Hollywood år 12 efter kinderäggets födelse. Vad man stod inför under den långa vandringen under ytan på vinflaskorna skrämde upp mannarna så mycket, att deras inälvor riskerade att behåras av dig ditt jävla svin. Här kom Erik den Rödes oersättliga och helt och hållet värdelösa innovationsförmåga in i bilden. Han beslöt att man skulle kalla plundringstågets ändamål för "medlidande" och dess korvstoppning för "kanonklister". Den naiva besättningen föll för betet direkt, och sen var det hela klippt och klart för ett av de största massmorden som någonsin utspelats bortom historikernas eller dåtidens befolknings vetskap.
 
Det här med dikter börjar dra mig i nervtrådarna, så jag tänker kasta mig in i en ny domän; sagor.
 
Sagan om klart

Det var en trefaldigt vinnande studsande pantburk jag skojar inte halleluja i Beelzebubs namn morot har du i kärnan tjära på glasfrakt kliar dig i NÄSAN NÄSAN NEZERIL OCH NÄSSPRAY damer och herrar strips inuti strippor kanderade äppelskrutt som du blåser ut genom krimskramset och handen. När den lilla farenheit sen såg draken, tänkte han: "Rabidirabadalibiditatatayayayarogororgomorgoneoneoneonpototottotlalameoniskjagvetintevadjagskaskrivamerhärfatboyslimochlitehahahaahauuuioioioioiolamaslagenärdetensettord?". Av ett av på ett på påslakan som sipprar dig ner i katastrofladgården han faktoriserade klippan från ett grismoln svineriet i yxglöden han hade pungen ut och in med en hästs alla krafter i nollan pappa papaya får jag gå nu i morgonskenets lila ögonvrå. Sen levde de lyckliga i alla sin KUK!
 
 Gräs och bilar. Vad har de två begreppen gemensamt? Rätt gissat: fjädrar. Dock stämmer inte detta så förlåt DÅ!
 

Behöver jag ens skriva någonting här? Nu tror du att jag försöker övertyga dig om att jag har självdistans bara för att jag använder exoforiska syftningar i min metatext. Ett helt nytt ämne togs för övrigt upp i Zimbabwes parlament denna fredag. Man resonerade glädjefyllt/ledsamt om huruvida partyhattar skulle vara nödvändiga under de framtida mötena med utomjordingar som har planerats. Med klubban i handen tog man beslutet och DET VAR INTE VACKERT! 
 
Ett ordspråk om dagen, ger hagel i knappen:
Din klase bananer liknar hus av mobil choklad. OBS: nakenhet
 
/ Hans "Cheese" Jonsäll

Kommentarer
Postat av: Den förenade araberemiten Douglas

Någon har kissat och missat. Mästerverket är ett faktum

2012-10-23 @ 00:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0