Solen kommer från helvetets lågor

Ibland känns det precis som att folk inte vet vad de verkligen vill, eftersom de gör så dumma/smarta saker.
Exempel på sådana saker är:
  • Att slumpmässigt slå upp olika sidor i böcker och vråla omotiverat
  • Äta ostrullar (många, alltså)
  • Skjuta katter/poliser
  • Dra på stan och så är man hemma :PppPPpp;pp
  • Tigga brödsmulor (många, alltså)
Frågan är; varför gör folk så dumma/smarta saker? Personligen tror jag att det beror på religionen eller syrebrist, vilka är två totalt identiska problem. Bortsett allt som vissa människor gör, så gör ju djuren minst lika dumma/smarta saker. Solen, till exempel, brinner ju, vilket måste betyda att den kommer från helvetet (där är det varmt, och nu är jag helt seriös). Andra djur som beter sig dumdristigt är främst potatisar och zebror - båda är randiga (konstigt, det är väl bättre om bara en är randig? Annars blandar man ihop dem)
-
Hursomhelst, så har jag skrivit en dikt idag. Den går såhär:
Båtar skulle vara människor
Om de hade samma egenskaper som människor
Och faktum är
Att grönsaker är båtar
På så sätt
Förenas vi med naturen

Den nya trenden bland yoghurtkonsumtion verkar vara så kallad
Den nya trenden bland yoghurtkonsumtion lutar mot så kallad "drickyoghurt".
Själv tror jag det tyder på ökad satanism...Tråkigt!

Allt från mig denna gång! Vi hörs!
Dagens ordspråk:
"Hundar bor inte i byxor, men om det vore så skulle det se sjukt ut"

/ Hans "GudN" Jonsäll






Kommentarer
Postat av: Ojoj

Vad skriver du om egentligen? Man fattar ju 0

2010-04-24 @ 23:17:47
Postat av: Allah

Tack :]

2010-04-25 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0