Liv, frihet och Pilot Supergrip/SMS

Elektronisk kommunikation är idag ett hett och vida omdiskuterat ämne. Inom detta, verkar det nya moderna fenomenet kallat "SMS" vara väldigt populärt. Jag brukar skicka SMS till mina kompisar. Det händer till och med att de svarar mig ibland, faktiskt. En gång fick jag även ett tomt SMS (även kallat textmeddelande, men det tänker jag inte skriva här). Jag blev jävligt glad helt enkelt, fastän det inte fanns något att läsa. Jag kom istället på vad det skulle stå, och jag antar att det var rätt tänkt.
-
Men bland alla dessa SMS som skickas mellan olika mobila telefoner, är det ju vissa som hamnar fel. Det händer också att de hamnar rätt, i alla fall för mig (eller åtminstone en gång, det var då jag fick det tomma svaret). Detta betyder, enligt min utförliga analys som bygger på alnöbrons längd och ett par hästvagnshjulskruvar, att alla egentligen vill vara "Cool kille med läsk i hand". Hoppas det är så, tråkigt annars.
-
Bortsett kommunikation, så är ju pennor av olika slag än mer intressant. Faktum är, att det finns olika sorters pennor. Vissa är bra - de är lätta att skriva med - medan andra är dåliga - de är ännu lättare att skriva med?
(OBS: Det ska egentligen inte vara något frågetecken där, jag skrev fel)
En klasskamrat till mig, som jag inte tänker nämna vid namn (han heter Jacob Glas) har en av de bra pennorna - En blå "Pilot Supergrip". Jag har aldrig använt den, men om jag får chansen så kanske jag tar den, men bara då! Jag vill inte våldta honom och sedan ta pennan, det skulle vara äckligt och coolt!
Här är lite yoghurt - Varsågod!
Här är lite yoghurt. Hoppas det smakar! :'(
-
Jaha, det var väl vad jag hade att berätta idag, om man räknar med det här ordspråket:
"Om pungen spricker, ta tag i den HÅRT!"

/ Hans "GudN" Jonsäll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0